Regulamin oraz Polityka prywatności

Regulamin sklepu

Strony transakcji

 

1. Nabywcą może być pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.
2. Właścicielem sklepu www.omnisklep.pl jest firma
OMNI EUROPE Sp. z o.o. - Sp. komandytowa
ul. Legionów Piłsudskiego 15
32-800 Brzesko
NIP: 6762512718
Nr konta PLN 30 2490 0005 0000 4530 9630 0172
Nr konta EURO 07 2490 0005 0000 4600 4672 0253
SWIFT: ALBPPLPW
IBAN: PL07 2490 0005 0000 4600 4672 0253

 

Oferta sklepu

 

1. Wszystkie podane ceny wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2. Ceny podane w naszym sklepie są cenami brutto. Wyjątkiem mogą być ceny podawane w opisach produktów.
3. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.
4. Oferowane przez nas produkty pochodzą od renomowanych producentów a podane specyfikacje z materiałów przez nich publikowanych.
5. Niektóre z oferowanych produktów mogą być w danej chwili niedostępne, o czym zostaną Państwo poinformowani przez pracownika sklepu www.omnisklep.pl

 

Zamówienia

 

1. Zamówienie można złożyć korzystając z formularza na stronie www.omnisklep.pl, pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
2. Zamówienie potwierdzane jest telefonicznie i / lub pocztą elektroniczną w ciągu 24 godzin roboczych.
3. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia z winy kupującego (np. błędny numer telefonu) w ciągu 5 dni roboczych, zostanie ono anulowane.
4. Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania jego podpisu.
5. Większość towarów wykonywanych jest na zamówienie dlatego też wymagamy wpłacenia 40% zaliczki przed realizacją zamówienia. Po dokonanym zakupie obsługa będzie się z Państwem kontaktować oraz informować czy zakupiony towar wymaga wpłaty zaliczki.
6. W przypadku niektórych towarów mało popularnych zamówienie zostanie zrealizowane po wpłacie 100 % przedpłaty.
7. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia pomiędzy www.omnisklep.pl. i Nabywcą umowy sprzedaży towaru.

 

Formy płatności

 

1. Gotówką przy osobistym odbiorze towaru.
2. Przelewem dla zamówień wysyłkowych zgodnie z podaną poniżej procedurą:
3. Sklep www.omnisklep.pl wystawia fakturę pro-forma na podstawie której Nabywca dokonuje wpłaty.
4. Z chwilą wpłynięcia na konto sklepu www.omnisklep.pl płatności, towar zostaje wysłany wraz z fakturą.

 

Transport

 

1. Szczegóły dotyczące transportu dostępne są w opisie towaru.
2. Kurier dostarcza produkt do posesji klienta lecz w opłatę transportową nie wchodzi koszt wniesienia produktu w przypadku mieszkań wielorodzinnych. Kurier ma prawo odmówić pomocy przy wnoszeniu produktów gabarytowych.
3. Dostawa produktów gabarytowych może się wydłużyć ze względów logistycznych – fakt ten nie może być powodem do rozwiązania umowy.
4. Istnieje możliwość dostarczenia produktu do klienta bezpośrednio z naszej firmy – wszelkie ustalenia dokonywane są indywidualnie z klientem przez BOK.

 

Czas realizacji zamówienia

 

1. Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 3 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne, w tym przypadku termin realizacji może się wydłużyć (w indywidualnych przypadkach nawet do kilku tygodni), jednak wtedy Nabywca zostanie o tym bezzwłocznie poinformowany.

 

Gwarancje

 

1. Każdy oferowany towar posiada polską kartę gwarancyjną.
2. Jakiekolwiek problemy techniczne są rozwiązywane przez autoryzowane przez producenta/importera placówki serwisowe na terenie Polski, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej i/lub na stronie internetowej producenta/importera.
3. Jeżeli karta gwarancyjna produktu nie została wypełniona przez nasz sklep z powodu możliwości naruszenia rozpakowaniu przesyłki o przesłanie jej na adres siedziby OMNIEUROPE. Wypełnioną kartę niezwłocznie odeślemy do Państwa z powrotem.
4. W przypadku przystosowywania / przerabiania produktu na życzenie klienta wbrew zaleceniom producenta, gwarancja na produkt może zostać unieważniona.
5. Reklamacje oraz zgłoszenia serwisowe przyjmowane są wyłącznie drogą pisemną. Wypełniony formularz można złożyć osobiście w siedzibie firmy, przesłać drogą elektroniczną na adres sklep@omnisklep.pl bądź przesłać na adres firmy.
6. W przypadku stwierdzenia wady produkcyjnej towaru, wymiana następuje na koszt sprzedającego.
7. Towar opisywany jako II-klasa, nie podlega zwrotowi ani wymianie. Produkty są sprawne techniczne i spełniają swoje właściwości lecz ze względu na widoczne uszkodzenia lub braki zostały przecenione. Szczegółowe informacje dot. przedmiotu znajdują się w opisie, a zdjęcia zawsze przedstawiają produkt, którego dotyczy oferta. Sklep zastrzega sobie możliwość wycofania oferty.

 

Paragony, faktury VAT

 

1. Do każdego zakupionego w sklepie www.omnisklep.pl produktu jest dołączany paragon lub faktura VAT – po podaniu danych do faktury.

 

Wydanie towaru

 

1. Chwilą wydania towaru jest moment odebrania rzeczy z siedziby OMNIEUROPE, a w przypadku jego wysyłki powierzenie go przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju (art. 544 § 1 kodeksu cywilnego). W przypadku naszego sklepu jest to firma kurierska / poczta w zależności od cech zamówionego sprzętu oraz dokonanego przez Państwa wyboru. Wysyłając towar do Państwa OMNIEUROPE zapewni sposób opakowania i przewozu odpowiadający właściwościom rzeczy w szczególności jej nienaruszalność (zgodnie z art. 545 § 1 kodeksu cywilnego).
2. W przypadku odbioru osobistego klient / odbiorca zobowiązany jest do sprawdzenia towaru pod względem ilościowym, wad widocznych oraz poprawności zamówionego towaru – po sprawdzeniu podpisywany jest protokół odbioru towaru / WZ.
3. W przypadku wysyłki towaru klient zobowiązany jest do sprawdzenia towaru przy odbiorze – przy podpisaniu listu przewozowego, a kurier zmuszony jest poczekać i udostępnić produkt do sprawdzenia. Jeżeli towar przyjdzie uszkodzony należy spisać PROTOKÓŁ SZKODY – każdy przewoźnik musi mieć taki dokument przy sobie. Towar jest ubezpieczony na czas wysyłki – więc dokładne wypisanie i sfotografowanie przedmiotu jest konieczności i podstawą do dalszej reklamacji / zwrotu należności lub wysyłki nowego przedmiotu. Jeżeli szkoda zostanie spostrzeżona bez obecności kuriera – należy sprawę zgłosić do biura obsługi klienta przed upływem 7 dni roboczych.
4. Każdy towar jest dobrze zabezpieczony na czas wysyłki i sprawdzany przed realizacją zamówienia. Towar zawsze należy rozpakować, gdyż nawet nieuszkodzone opakowanie może skrywać wgnieciony produkt. Przykład: wazon umieszczony w kartonie można stłuc bez konieczności uszkodzenia opakowania.
5. Jeżeli opóźnienie w wydaniu/odbiorze towaru wynika z winy kupującego i przekracza 14 dni, OMNIEUROPE zastrzega sobie prawo do naliczania kosztów składowania i zabezpieczania towaru w wysokości 0,3% wartości zamówienia brutto dziennie.
6. W przypadku instalacji produktu – wydanie i odbiór towaru reguluje umowa z klientem.

 

Zwroty zamówionych produktów

 

1. Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. Nr 22, poz. 271). Z towaru zakupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Rezygnacja odbywa się poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. Razem ze zwracanym produktem należy przesłać kopię faktury. Jeżeli na fakturze znajdują się również inne towary nie podlegające zwrotowi, to po zmianie zamówienia odeślemy Państwu fakturę korygującą. Gwarantujemy zwrot ceny produktu w terminie 14 dni od chwili jego otrzymania, którą prześlemy przekazem pocztowym lub przelewem na Państwa konto. Koszt dostawy oraz zwrotu produktu nie jest zwracany przez sklep www.omnisklep.pl. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku uszkodzenia opakowania oryginalnego pobieramy opłatę za opakowanie zastępcze zgodnie z cennikiem w zakładce. Przypominamy także, że produkty zakupione w sklepie, a wyprodukowane na zamówienie (tj. nie pochodzące ze stanu magazynowego) nie podlegają zwrotowi ani wymianie, dotyczy to także produktów modyfikowanych nażyczenie klienta (np. malowanie na inny kolor, instalacje dodatkowych elementów, itp.).
2. Równocześnie informujemy o ochronie danych osobowych (polityce prywatności). Zgodnie z treści ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 O Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926), wszystkie dane osobowe zebrane przez firmę OMNIEUROPE będą wykorzystywane tylko do realizacji zamówień złożonych drogą elektroniczną. Nie będą one w szczególności udostępniane firmom współpracującym z www.omnisklep.pl do jakichkolwiek celów, w tym marketingowych.
Uprzejmie informujemy że sklep www.omnisklep.pl kataloguje informacje dot. sprzedaży w swojej bazie danych, jak czynią to inne sklepy.

 

Postanowienia końcowe

 

1. Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.
2. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
3. Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e – mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep www.omnisklep.pl oraz Grupa Allegro Sp. z o.o., danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie www.omnisklep.pl (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 )
4. Zawartość sklepu www.omnisklep.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego. Informacje dotyczące sprzętu prezentowanego na stronie sklepu www.omnisklep.pl są zgodne z danymi katalogowymi producentów.
5. Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej kopiowanie zdjęć autorstwa firmy OMNIEUROPE jest niezgodne z prawem. Wszystkie zdjęcia stanowią własność firmy OMNIEUROPE, która nie wyraża zgody na ich kopiowanie.
(Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170).



Polityka prywatności

Szanowni Państwo!


W związku z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym w dalszej części „RODO”) chcielibyśmy poinformować, iż posiadane przez nas Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w sposób należyty i w pełni odpowiadający postanowieniom RODO oraz postanowieniom ustawy o ochronie danych osobowych.


Dążąc do zrealizowania wszelkich obowiązków wynikających z faktu przetwarzania Pani/Pana danych osobowy, poniżej zamieszczamy krótką informację o zasadach tego przetwarzania, o Pani/Pana uprawnieniach oraz o naszych obowiązkach. Bardzo proszę o uważne zapoznanie się z przedmiotową informacją i w razie jakikolwiek pytań proszę o kontakt zgodnie ze wskazówkami znajdującymi się poniżej.


INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH


Administratorem Danych Osobowych (Administratorem) jest:


Spółka OMNI EUROPE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie, ul. Kupa 3, 31-057 Kraków


Przekazane Administratorowi Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną lub też jest to niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora. Pod pojęciem prawnie uzasadnione interesy Administratora należy rozumieć konieczność przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z realizacją umowy, której nie jest Pani/Pan co prawdą stroną, ale w której realizacji bierze Pani/Pan czynny i świadomy udział lub, której realizacja wpływa bezpośrednio na Pańskie uzasadnione prawa i interesy.


Co do zasady Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez Administratora lub przez podmioty z Administratorem powiązane osobowo, lub kapitałowo, aczkolwiek czasami może zajść konieczność udostępnienia przedmiotowych danych osobowych innym odbiorcom danych, w szczególności podmiotom współpracującym z Administratorem i realizującym usługi na jego rzecz, takim jak: podmioty świadczące Administratorowi usługi prawne, notarialne, doradcze, finansowe, transportowe, montażowe lub informatyczne oraz sądom i organom administracyjnym, gdy zajdzie taka konieczność lub, gdy obowiązek taki będzie wynikał z przepisów prawa powszechnie obowiązującego albo, gdy będzie to realizowane wyłącznie na Pani/Pana prośbę.


Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, uzyskania kopii danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych (do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, albo Pani/Pana uzasadnione interesy.


Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez Administratora wyłącznie w celu realizacji umowy, o której mowa powyżej. Ponadto Pani/Pana dane osobowe zostaną usunięte, gdy już nie będzie uzasadnionego wymogu posiadania ich do dozwolonych celów, a Administrator nie będzie zobowiązany, zgodnie z prawem, nadal przechowywać takich danych lub w inny sposób uprawniony, aby to robić. W szczególności, Pani/Pana dane osobowe zostaną zachowane, gdy będzie to konieczne, by Administrator mógł dochodzić roszczeń lub bronić się przed roszczeniami, do końca odpowiedniego okresu przedawnienia lub do czasu uregulowania przedmiotowych roszczeń.


Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie na terenie Unii Europejskiej oraz nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w szczególności polegający na profilowaniu).


Podanie przez Panią/Pana danych osobowych nie jest wymagane przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego, aczkolwiek jest niezbędne do realizacji umowy, o której mowa powyżej. Niepodanie przedmiotowych danych osobowych całkowicie uniemożliwiałoby świadczenie usługi przez Administratora.


Może Pani/Pan zrealizować przysługujące Pani/Panu uprawnienia poprzez kontakt z Administratorem (osobą wyznaczoną w tym celu do kontaktu), wysyłając wiadomość pocztą tradycyjną na adres ul. Legionów Piłsudskiego 15, 32-800 Brzesko lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość mailową na adres skrzynki elektronicznej Administratora daneosobowe@omnicorp.pl, lub też telefonicznie dzwoniąc pod numer: +48 14 685 33 31.



Z wyrazami szacunku.
Zespół OMNI EUROPE sp. z o.o. sp. k.